'Biz bu uşaqlara benzin tökürük?': Marvel's Spider-Man 2-də ən vəhşi NPC xətlərinin arxasında
Marvel'da Spider-Man
Günəşli Nyu York küçəsində Hörümçək adam bir cüt dayəni dinləyir. Biri etiraf edir ki, o, işdə yenidir və çox dərindən çıxıb. Digəri bəzi məsləhətlər verir: Körpəni sağ saxlayın. Təmiz saxlayın. Bezi dəyişdirərkən neft jeli istifadə edin. Birinci dayə şoka düşür. "Bağışlayın, biz bu uşaqlara benzin tökürük?"
NPC-lər arasında söhbət heç bir şəkildə oyunlar üçün yeni deyil və Insomniac Games-in Spider man 2 telefon zəngləri, yöndəmsiz ilk görüşlər, danışıq maskotları və s. ilə doludur. Bu, oyunçunun içindən keçərkən dünyanı dolu və canlı hiss etdirən fon səs-küyüdür. Küçədə söhbət edən iki uşaq baxıcısı, Hörümçək Adamın daha aktual sərgüzəştlərinin lehinə asanlıqla itirə biləcək bir cüt adsız personaj arasında kiçik bir andır; Hər hansı bir körpənin benzinə batırılıb-söndürülməməsi, çox güman ki, Yaşıl Goblin xüsusi deyilsə, qəhrəmanın səlahiyyətində deyil. TikTok kimi sosial medianın olmadığı bir dünyada - dayə söhbətinin bir klipinin ilk dəfə viral olduğu - söhbət bir çox oyunçu üçün heç vaxt baş verməmiş ola bilər və şübhəsiz ki, oyunçu olmayan auditoriyaya da çatmamışdır.
Baxmayaraq ki, bu dünyada bu adsız, danışan avatarların arxasındakı səslər 15 dəqiqəlik internet məlumatlarını alır.
Benzinlə maraqlanan dayəni səsləndirən və səs aktyorluğu dərsləri verən Krizia Bajos, tələbələrindən biri onu diqqətinə çatdırdıqda klipin TikTok-da çəkildiyini bildi. Başqa bir tələbə Twitch-də oyunda onun personajını axtarmağa başladı. Bajos ən azı bir il əvvəl qeydə alındığını söylədiyi səhnənin varlığını çoxdan unutmuşdu. "Bu, Insomniacın və onların nə qədər təfərrüatlı olduqlarının, bütöv bir dünya və yalnız A-to-B hekayə xətti olmayan dərin bir oyun yaratmağa nə qədər əhəmiyyət verdiklərinin sübutudur" dedi.
Maraqlananlar üçün, Bajosun dayəsi benzin və neft jeli arasındakı fərqlər haqqında düz danışır. Səhnənin qalan hissəsi məsləhət verən dayənin körpənin uşaq bezi zonasında qaz və ya hindistan cevizi yağından istifadə etməməyi çılğıncasına izah etməsi, Bajosun xarakteri isə kiçik palatasında nə ovuşduracağını tapmaması ilə davam edir.
Səhnə digər NPC anlarından fərqli olaraq diqqəti cəlb edir, çünki video oyun üçün həm gülməli şəkildə pozğunluq hissi yaradır, həm də tamamilə üzvi bir dialoqdur - qaranlıq yumor hissi ilə məzmun yaradıcısı tərəfindən inandırıcı şəkildə saxtalaşdırıla bilən dialoq. X-də tərtibatçılar səhnəyə heyran qaldılar. John Wick Hex-in tərtibatçısı Mike Bithell yazdı: "Bunların hamısı yazılıbsa və ya siz bu anlar üçün bir-birinizlə təkmilləşdirmə ifaçılarını stenddə yerləşdirsəniz, [Insomniac]-dan mənə DM yazsın" deyə yazdı. “Hər ikisi təsir edicidir. Sonuncu, boru kəməri və təsdiqləmə baxımından ikiqatdır.
Bu təbii hissdir, çünki müəyyən mənada belə idi. Bajos və onun səhnə tərəfdaşı G. K. Bowes söhbəti tamamilə improvizə etdilər. Dialoq direktoru Patrick Michalak, oyunun NPC-lərini səsləndirən bir neçə aktyordan "atmosfer seansı" etməyi xahiş etdi - oyunçular məhəllələrdə yelləndikcə oyun dünyasını daha çox həyatla doldurmaq üçün bir yol. Onların göstərişi: küçənin küncündə iki dayə. Bu belə idi. Bajos tez kim olduğuna qərar verməli idi - bacarıqsız? Təcrübəli? Başqa hansı qəribəliklər? O, işə büdrəyən və dürüst ola biləcəyi biri ilə danışmaq üçün ümidsiz olan bir qadına düşdü.
Bajos və Bowes studiya daxilində fərqli səs kabinələrində olsalar da, birlikdə qeyd etdilər. "Covid məhdudiyyətləri" deyir Bajos. "O, qulaqcıqlarımda idi." Bu, cütlüyün "bir-birinin üstünə, səsli şəkildə" olmasına imkan verdi ki, bu da səhnəyə real həyat ritmini verməyə kömək etdi. "Mən çox düşünmürəm" dedi Bajos improvizasiya strategiyası.
Bajos əlavə edir ki, aktyorların əməl etməli olduğu bəzi qaydalar var idi. Heç bir marka adı yoxdur, buna görə aktyorlar vazelin əvəzinə neft jeli deyirlər. Bajosun ilk dili ispan dilidir ki, o, ona indiki bədnam xəttini verən mümkün əlaqə kimi qiymətləndirir: “Mən nefti düşünürdüm, qazda olduğu kimi” deyir. "Çox çəkmədik."
Hörümçək Adam 2-nin təkmil NPC dialoqu mediada nadir haldır, burada ssenarili məqamlar aktyorun zarafat etmək bacarığından üstündür. (Hətta bəzən tamamilə təkmilləşmiş kimi hiss olunan I Think You Should Leave sürreal skit şousu da ciddi şəkildə ssenarilidir.) Bu, real insanların danışdığı kimi səsləndiyi üçün işləyir. Bajosun körpələri tövsiyə edilməyən maddələrlə ovuşdurması ilə bağlı gülməli sətirləri arasında Bowes özünəməxsus bir uğur qazanır: video oyununda uşaq baxımı haqqında danışır - inandırıcıdır! Başqa bir NPC söhbətində Bowes (fərqli bir xarakter kimi) yataq otağında hər şeyi ədviyyatlı saxlamağa çalışan ərinə və yeni ataya məsləhət verir: "Qadının yenicə uşağı var idi!" Üç ay əvvəl!” O, hamiləlikdən sonrakı hormon səviyyələri və laktasiya dövründən danışır və ərinə arvadın yatdığından əmin olmağı məsləhət görür.
Bu söhbətlərin spesifikliyi, hətta mövzunun özü də, video oyunların sadəcə oynamadığı həyat parçasıdır. Başqa bir səhnədə, Bajosun qışqıran yeni doğulmuş körpəsini pəncərədən atmaq barədə çox xəyal quran ata ilə danışdığını eşitmək olar. Hörümçək adam, yavaş-yavaş yorğun valideynlərin bəlasını kəşf edir - bu, yaza bilməyəcəyiniz bir şeydir.
Şərhlər (0)
Bu kateqoriyadan yuxarı
Marvel-dən bütün yeni Hörümçək adam komiksləri və kolleksiyaları 2023-cü ildə və 2024-cü ilin əvvəlində gələcək
Debüt etdiyindən 60 ildən çox keçəndən sonra Peter Parker və onun geniş dost, düşmən və müttəfiq ailəsinin...
Hal-hazırda İşləyən Hər Hörümçək Adam Komiksi (və Onların Ən Son Buraxılışı)
1968-ci ildə Möhtəşəm Hörümçək Adam ilə ayrılan Marvel, Hörümçək Adamın hekayəsini izah etmək üçün bir çox komiks...
Marvel's Spider-Man 2 oynamaq üçün 8 məsləhət
Marvel's Spider-Man 2-nin AÇILIŞ SAATLARI yaxşı redaktə edilmiş superqəhrəman filmi kimi zərif və kinematik hiss edir....